“Turizm
imkanlarımızın dünyada təqdim
edilməsi üçün infoturlar vacibdir”
Vüsal Əliyev: “Azərbaycanda
fəaliyyət göstərən hər bir
turizm şirkəti ölkəmizin təbliği
məqsədilə ayrı-ayrı ölkə nümayəndələrinin
infoturunu təşkil etməlidir”
Son
dövrlərdə Azərbaycan ilə Macarıstan arasında
müxtəlif sahələr üzrə dostluq və əməkdaşlıq
münasibətləri inkişaf etməkdədir. Mərkəzi
Avropanın bu güclü mövqeyə malik dövləti Azərbaycanla
yaxınlaşmaqda, iqtisadiyyat, turizm, mədəniyət sahəsində
əlaqələri və işbirliyini gücləndirməkdə
olduqca maraqlı görünür. Həmçinin
Macarıstanla müəyyən dərəcədə
ümumi tarixi bölüşməyimiz və
xalqlarımızın tarix baxımından
yaxınlığı da bu əlaqələri daha da təbiiləşdirir
və əsaslandırır. Bu baxımdan hər iki ölkə
arasında son zamanlar turizm sahəsində də ciddi
yaxınlaşma hiss olunmaqdadır. Turizm sahəsində
qarşılıqlı infoturların həyata keçirilməsi
planlaşdırılır. Bu barədə “Palitra”ya
müsahibə verən “AtaTravel” MMC-nin direktoru Vüsal Əliyev
də qeyd edir ki, Macarıstanın turizm imkanları azərbaycanlı
turistlər üçün olduqca cəlbedicidir:
-Öncə qeyd edim ki, Azərbaycan ilə Macarıstan arasında turizm sahəsində əlaqələrin inkişafına töhfə vermək üçün biz bu ölkənin “1000 doroq” turoperatoru ilə əməkdaşlığa başlamışıq. Belə ki, 20-26 may tarixlərində “1000 doroq” turoperatorunun dəvəti ilə Macarıstanda səfərdə olduq, bu şirkətin rəhbəri ilə görüş keçirdik. Görüş zamanı hər iki ölkənin turizm imkanlarının qarşılıqlı təbliği mövzusunda müzakirələr aparıldı və qarşılıqlı infoturların keçirilməsi barədə razılıq əldə olundu. “1000 doroq” şirkəti 22-28 iyun tarixlərində Azərbayandan gedəcək infotur iştirakçılarının qarşılanması, gəzdirilməsi, qonaqlanması və qidalanması ilə bağlı xərcləri ödəməyə razılıq verib. Eyni ilə, “AtaTravel” MMC-nin təşkilatçılığı ilə bu ilin sentyabr ayında Macarıstanın “1000 dorog” və digər tur operatorlarının nümayəndələrinin Azərbaycana səfər etməsi razılaşdırılıb. Səfər çərçivəsində onlar ölkəmizin turizm obyektləri, tarixi abidələri, mətbəxi ilə yaxından tanış ediləcəklər. Məqsəd Azərbaycanı Macarıstan turistlərinə, Macarıstanı isə Azərbaycan turistlərinə tanıdaraq, qarşılıqlı turist axınını artırmaqdır.
- Bir
qədər bu cür
turların təşkili ilə bağlı ətraflı məlumat
verərdiniz.
- Qeyd edim ki, hər bir turoperator müştərisinə tövsiyə etdiyi istirahət bölgəsinə görə məsuliyyət daşıyır. İlk növbədə turist göndəriləcək ərazi ilə turoperator özü tanış olur, xidmətlərin keyfiyyəti ilə yerində maraqlanır. Əmin olduqdan sonra həmin istiqamət turistlərə təklif olunur. Macarıstana gəlincə isə bu ölkə dünya və Avropa səviyyəsində müalicə və istirahət turizmi baxımından xeyli irəlidədir. Birincisi, bu ölkə termal sularla zəngindir. Ölkənin hər bir bölgəsində termal sular mövcuddur və onlar müalicəvi xüsusiyyətlərinə görə fərqlənirlər. Yəni onlar tərkibinə və müalicəvi xüsusiyyətlərinə görə bir-birindən də fərqli mövqeyə malikdirlər...
- Termal
sular və müalicəvi turizmdən başqa, Macarıstan Azərbaycan turistlərini
hansı xüsusiyyətlərinə görə cəlb edə
bilər?
- Məsələn, macar xalqı, onun mətbəxi ilə Azərbaycan xalqı və mətbəxi arasında oxşarlıqlar mövcuddur. Bu da ondan irəli gəlir ki, macarların tarixi keçmişi türk xalqlarının keçmişi ilə eynidir. Macarıstan tarixdə Avropa hunlarının, daha sonra oraya köçmüş xəzərlərin, həmçinin qıpçaqların vətəninə çevrilib. Bütün bunlar isə Macarıstan əhalisinin kökündə, mədəniyyətində və məişətində öz izlərini buraxıb. Bu da turistlər üçün maarq doğuran məqamlardandır. Həmçinin Macarıstandakı tarixi yerlər də bu baxımdan maraqlıdır. Bundan başqa bu Mərkəzi Avropa ölkəsində qiymətlər olduqca münasibdir, ucuzluqdur. Ona görə də digər bir çox turizm ölkələri ilə müqayisədə Macarıstanda istirahət etmək daha ucuz başa gəlir. Bu baxımdan deyə bilərəm ki, iyunun 18-dən etibarən, Macarıstanın “WizzAir” hava yolları şirkəti Bakı-Budapeşt-Bakı marşrutu üzrə həftədə iki dəfə uçuşlara başlayacaq. Reysin gediş-dönüş qiyməti cəmi 130 manatdır. Eyni zamanda Macarıstanda otellərdə yaşama da ucuz başa gəlir. Ölkənin 5 ulduzlu otellərində günü 200-250 avro civarında bir məbləğə qalmaq mümkündür. Üç ulduzlu otellər isə təbii ki, daha ucuzdur.
-Macarıstana təşkil edəcəyiniz infotur barəsində bir qədər bilgi verərdiniz.
-Artıq “AtaTravel” Macarıstanın kurort zonalarında dincəlmək istəyən 20-dən artıq azərbaycanlı turisti Bakı-Budapeşt-Bakı marşrutu üzrə ilk reys ilə səfərə göndərəcək. Səfər iyunun 22-26-sı arasında gerçəkləşəcək. Səfər çərçivəsində “AtaTravel” MMC-nin direktoru Macarıstanın Debrecen Universitetinin Kənd Təsərrüfatı və Tətbiqi İqtisadi Elmlər Mərkəzinin prezidenti professor Janos Nagy ilə də görüşüb. Görüş zamanı azərbaycanlı tələbə və abituriyentlərin bu universitetdə təhsil almaları barədə fikir mübadiləsi aparılıb. Qərara alınıb ki, “AtaTravel” MMC ölkəmizin müvafiq qurumları ilə bu universitet arasında əməkdaşlığın qurulmasını əlaqələndirsin. Qeyd edim ki, Debrecen Universitetinin əsası 1868-ci ildə qoyulub. Hazırda bu universitetdə 30 min tələbə təhsil alır və onların 4 mini xarici tələbələrdir.
-Azərbaycan turizminin təbliğində bu
cür infoturların önəmini necə
xarakterizə edərdiniz?
-Azərbaycanda fəaliyyət göstərən
hər bir turizm
şirkəti ölkəmizin təbliği məqsədilə
ayrı-ayrı dövlətlərdən turizm
şirkətlərinin nümayəndələrinin ölkəmizə
infoturunu təşkil etməlidirlər. Bu gün Azərbaycanı
dünyada daha
yaxşı tanıdılması, turizm
imkanlarının təqdim edilməsi üçün
bu cür infoturlar da vacibdir.
Son illər Azərbaycanın turizm sahəsində müsbət dəyişikliklər
baş verib. Bu gün əsas məsələ
ölkəmizin təbliğatıdır və turizm sahəmizin dünyada
yaxşı bir səviyyədə təqdimatıdır.
Müxtəlif ölkələrin turizm
şirkətlərinin nümayəndələrinin ölkəmizə
info-turunu təşkil edib,
onları Azərbaycanın turizm bölgələri
və kurortları ilə yerində tanış etmək
lazımdır. Məsələn, qeyd edim ki, “AtaTravel”in Birləşmiş Ərəb Əmirliyinin
Dubay şəhərindəki tərəfdaş
şirkətinin Azərbaycana infoturunu təşkil
etmək üçün
danışıqlar aparılır. Dubaylılar arasında bir sıra dəri xəstəliklərinin və
duzlaşmanın geniş
yayıldığı nəzərə alınsa, Naftalan vannaları onlara böyük kömək edə bilər. Qeyd edim ki,
“AtaTravel” öz vəsaiti
hesabına xarici tərəfdaşlarının
ölkəmizə infoturunu təşkil
edən yeganə şirkətdir. Axırıncı dəfə
şirkətin dəvəti ilə mayın 3-dən 8-ə kimi 30-a qədər Rusiya turizm şirkətinin nümayəndələri
Bakı-Qəbələ-Naftalan-Gəncə marşrutu
üzrə infoturda iştirak
etdilər. Bu isə Rusiyadan ölkəmizə
turist axınını gücləndirmək
üçün çox
məqsədəuyğun bir layihə hesab olunur. Əminəm ki, bu cür
qarşılıqlı infoturlar Azərbaycana
xarici turist
axınının daha da
güclənməsinə və turizm sahəsinin
daha da gəlirli bir sahəyə çevrilməsinə öz töhfəsini verəcək.
İlkin AĞAYEV
Palitra.-2013.-4 iyun.-S.10.